lørdag 20. august 2011

Grill KOS

I dag har Magnus og jeg storkost oss med farmor og farfar.

Vi startet dagen med en god tur med Redikk, for så å dra på handletur. Vi måtte jo handle inn litt godsaker til en kose kveld.
På grillen lå det starter pølser, hamburger, flatebiff og ytrefile av svin. NAM!!


Her ser dere mine herlige besteforeldre. Farmor og farfar hadde ikke grillet en eneste gang denne sommern, så vi måtte selvfølgelig arrangere en liten grilling før vintern kommer i full fart. Vi var kjempe heldige med været. Det har jo regnet hele uka, men denne dagen fikk vi jammen meg sol og 22 grader.


Magnus var grillmester så klart. Han gjør alltid en kjempe jobb, og maten smakte jo kjempe godt.

 Ser det ikke digg ut kansje?

Farmor hadde bakt en pai med hvitrips. Den var kjempe god, men etter en slik biff var det ikke plass til mye dessert. Hun har lovet meg oppskriften, så da skal jeg prøve meg på blåbær pai og bringebær pai. *gleder meg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar