fredag 8. juni 2012

KitchenAid

Snart bursdag

I dag fikk jeg en stor overraskelse da jeg kom hjem fra jobben.
På bordet sto det en kjempe stor, og en litt mindre pakke, og de var til meg.

Det fremdeles tre dager til bursdagen min, men siden den er på en mandag får vi ikke gjort så mye da. Så da ble det bestemt at hele helgen fra og med i dag er min bursdag :D

Jeg er heldig!!!

Det som var inne i gavene var en nydelig sort KitchenAid maskin og en liten kjøkkenvekt! Hehe, jeg tar det som et lite hint at Magnus liker det jeg har bakt hittils. Jeg har jo ønsket meg en slik maskin helt siden jeg begynte å jobbe på Kitch`n i 2008. Nå er den endelig miiiiiiin!!! Mohaha HA!


Magnus hadde til å med lagd hjemmelaget kort til meg! Det er gutten min det! Fikk et lite kort av Redikk også. Hehe!

I morgen skal vi ut å handle alt som trengs til å lage cupcakes, NAM!

2 kommentarer:

  1. Blitt noen cupcakes enda??? Jeg melder meg frivillig som testsmaker =) =) =)
    <3

    SvarSlett
  2. Det har det blitt, men jeg har funnet ut at muffins smaker best! :P

    SvarSlett