søndag 7. april 2013

Påsken 2013

Har helt glemt og skrive om påskeferien!
Vi har stor kost oss.
For en påske. Det har vært knallvær hver dag og vi fikk stått på slalom, akt og gått tur. Ser du bort i fra 3,5 timer til og fra i bil så koste Redikk seg glugg i hjel også, hehe!

Jeg kunne absolutt tenkte meg å dra tilbake til Beitostølen igjen, men da vil jeg bo på hytte. Vi bodde på en veldig fin leilighet, men jeg er nå litt gammeldags av meg og trives best slik.
Vi var litt uheldige med at leiligheten var 100% ny. Dermed var det ingen som hadde fått testet at alt funket. Vi hadde et problem med kullfilteret over ovnen, så hver gang vi lagde mat røykela vi hele leiligheten. Hehe, det kunne vi vært foruten!
Vi hadde terrassedør og vinduer på vidt gap og det var nok til at vi koste oss masse med å lage all mat i leiligheten, vi er jo litt trassige vettu så røyk stopper ikke oss.

Det ble masse brettspill på kvelden og innimellom en god film. Peder stakkars var ikke helt i form. Det var en liten forkjølelse på besøk hos han, men velger og tro at både han og Liv koste seg like mye som oss!

Her kommer noen bilder fra en perfekt påske.



























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar