søndag 1. februar 2009

Om meg selv!



Her har du meg!


Kanskje ikke akkurat den mest selvsikkre jente på jord, men jeg ovelever da.


Jeg kan vel si så mye som at jeg er født i Tigerens år, og det lever jeg veldig godt opp til (hehe)


Er nok ikke den mest utadvente personen du støtter på, men jeg er da i alle fall en gledes spreder (så lenge humøret er på topp of course)
Ikke er jeg redd for å drite meg ut heller, verken loddrett eller vannrett... Like greit egentlig, jeg er jo ikke alltid så flink til å formulere meg, eller stable beina som resten av flokken. Kan gå litt fort i svingene. Klønete kaller vel normale folk det!

Jeg trives veldig godt i skog og mark. Du kan fort finne meg sittende høyt oppe i et tre.
Skal ikke se bort i fra at du finner meg under en busk heller, men trives litt extra godt i eiketrær.