tirsdag 6. november 2012

Julekalender

Tonjes Julekalender

Jeg og Tonje, min gode venn og kollega ble enige om at i år skulle vi lage en julekalender til hverandre. Hvor kult er ikke det. Jeg prøvde å finne noe inspirasjon på nettet, men alt var så fryktelig avansert, eller bare stygt. Jeg valgte å bruke min egen fantasi fullt ut, og i går ble jeg ferdig med julekalenderen.
Jeg er temmelig fornøyd med både innhold og utførsel. Hehe! Må være lov å skryte litt av seg selv vel?

Her kan du se hvordan den ble!





Jeg har brukt 2 stk kleshengere og surret annehver rødt og hvit bånd med ståltrå i. Har ingen anelse om hva de greiene der heter, men syntes det ble litt stilig.
Gavene er kjøpt her og der, så det blir spennende og se om de faller i smak!




2 kommentarer:

  1. Så flink du er vennen =)
    Lage til meg ååååå =P =P =P

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Så koslig at du likte den Stine :D

      Slett