søndag 11. november 2012

Snart er det jul

Hytte jul i år

Nå har Magnus og jeg pakket inn alle julegavene. Vi mangler bare å kjøpe to til, så er alt i boks. Det er fantastisk deilig og kunne si seg ferdig med gave innkjøp og innpakking før advent. Det gjør at vi kan nyte førjuls tiden fullt ut.
Vi har bestemt oss for å feire jul på hytta i Odalen. Eneste som ikke er ellevill over det er lille søster, men jeg satser på at hun skal kose seg like mye som oss andre.
For første gang skal Magnus og jeg også feire sammen. Det blir litt ekstra spennende!

Lille julaften drar vi derfor til familien til Magnus for å spiser pinnekjøtt og kose oss, deretter åker vi rett til hytta for å være med og pynte tre.

Det blir faktisk enda mer spesielt i år. Maren skal også være med på feiringe, og det tror jeg blir veldig bra. Dette blir en skikkelig koselig jul! Jeg håper så indelig at vi får snø, slik at vi kan lage julesnømann og snølykter.

Julen har vært litt rar de siste årene etter at pappa og mamma skilte lag, men nå begynner ting og falle ordentlig på plass. Jeg håper og tror derfor at denne julen vil bli helt spesiell.

Jeg var redd for at Timmy Gresshoppe ikke skulle bringe julen inn med Disney, da det tidligere i år ble sagt at NRK og Disney ikke var enige. Takk og lov kom de på bedre tanker da "hele" Norge falt i lande sorg, som de skrev i avisene. Det hadde så klart blitt jul på hytta forde, men siden jeg er 80-talls unge er Disney en del av min juleglede.

Google
Nei, nå gleder jeg meg til å pynte til jul!!

1 kommentar: