torsdag 7. januar 2016

Julen 2015

Jul i Brånåshula

Dette ble en god jul på alle mulige måter.
Vi feiret julekvelden hos oss i Brånåshula. Farmor, farfar, lillesøster, samboer, Redikk og meg. Vi har jo en liten leilighet så det ble fullt hus. Det ble pyntet med girlander, gardiner og julestrømper. Glemte helt å ta fullstendig julebilde av leiligheten. Får gjøre en bedre jobb neste jul :)

Her ser du en forventningsfull rakker somviste godt at det var noe digg i strømpe om morningen på lille julaften.


Juletreet ble knallfint. Jeg tror rett å slett dette er det fineste treet vi har hatt noen gang. 


Lillesøster og jeg pyntet treet og dekket på bordet lille julaften. Nissen pleier ikke å ha tid til å komme til oss lengre, så derfor la vi gavene under treet også.


Det ble mange spennende gaver å vente på. Redikk var ofte borte for å snuse litt, men han var like flink som alltid og klarte å vente til selveste julekvelden.

Her er godgutten forran juletreet.


Stian og meg i finstasen. Kjole, slyfe, dress, hatt og leppestift



Så er det lillesøster og meg.


Farmor og farfar storkoste seg med julefilmene som gikk på tv, mens jeg spant rundt på kjøkkenet.


Ribbe, medisterkake og medisterpølse var julemiddagen som alle andre år, hehe det er vår tradisjon. Desserten ble is med tanke på at ingen av oss liker riskrem.
Det var jeg som fikk ansvaret for middagen i år og jeg tror jeg kan si at det ble velykket. Ribba fikk sprø svor og vi forsynte oss flere ganger.


Sjekk den ribba da.


Og her er middagstallerken med alt tilbehør.


Når middagen var inntatt og oppvasken tatt var det tid for å hoppe i pysjen, eller one piecen da. Da var vi klar for å lese opp merkelappene og pakke opp alle de spennende gavene.


Jeg må ha vært enormt snill i år for jeg fikk så utrolig mye fint.

Det har alt i alt vært en veldig god jul, og jeg gleder meg allerede tilå pynte til neste gang.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar