tirsdag 24. november 2015

Juleforberedelser

O jul med din vrede, eller var det glede?

Jeg er i gang!

Gavene er kjøpt, og pynten står klar i boden. Skal selvfølgelig ikke ta helt av før på søndag, men det jeg gruer meg til nå, er å pakke inn alle disse pokkers gavene. Mitt største mareritt er helt klart det å pakke inn gaver. Jeg er håpløs... Det er egentlig mildt sagt...

Gavepapir, bånd, teip, teip, teeeeip... Og sa jeg teip?

Dette kan ligne mye på hvordan mitt resultat ofte blir.
Funnet på google

Jeg skulle ønske jeg kunne ordne noe sånn:
Funnet på google
Gleder meg til jeg har kommet i gang med alt sammen til helgen. Skal få tatt noen bilder av resultatet, for jeg sier som i fjor. Jeg skal jaggu prøve så godt jeg kan og lage fine pakker.
Jeg får gi teipen til samboer`n min så han kan holde den litt på avstand.. hehe, men alt i alt så skal jo papiret bare rett av igjen og i søpla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar