torsdag 8. desember 2011

PEPPERKAKER

Magnus og jeg har laget pepperkaker. Vi fant ut at julestjerna som vi hadde kjøpt var ubrukelig, så da ble det pepperkake hjerter med pynt i vinduet isede. Jeg tror vi begge ble fornøyde med resultatet.

Pepperkakedeigen ble kjøpt på IKEA. Leste på flere forum om at det var denne deigen som var best. Åh ja, den er veldig god. Ingen kan vel lage pepperkaker uten å smake litt nå og da!


Det er deilig med litt ekte juleglede i hverdagen. Dette er jo første julen i "vårt" hus, så det er litt ekstra spesielt. Vi har kjøpt inn litt forskjellig julepynt. Det har vært veldig koslig og kunne pynte og gjøre alt som vi selv vil. 2 lys har vi tent på den nye adventstaken. Jeg gleder meg masse til og pynte juletreet. Vi skal bare ha et lite uekte et her, mens det store flott blir hos pappa på Skedsmokorset. Det blir her

Vi har hengt opp julestrømpa som vi kjøpte i Praha i oktober. Som du ser er den overfull allerede :P Hehe blir spennede og se hva som ligger oppi!



Oppi alt dette så har vi jo en liten julenisse! Verdens vakreste lille nisse faktisk!


Nå har snøen endelig kommet også, så om det er mulig håper jeg vi kan lage en snømann til helgen.



1 kommentar: