onsdag 25. mars 2015

Gleder

Gleder i hverdagen

Nå sitter jeg i sofaen, klar til å dra på jobb. Deilig med en rolig og behagelig start på dagen innemllom.

Mens jeg sitter her merker jeg tankene flyr. De flyr til alt jeg gleder meg til de nærmeste dagene:
  1. Vi skal på middag hos pappa og kjæresten hans på torsdag. Hun lager alltid helt fantastiske måltider og det er alltid like hyggelig å komme på besøk.
  2. Vi skal ut å feire på lørdag at Stine har kommet så langt og bestått de første eksamene i sykepleiestudien. Da blir det deilig middag på Mirabel og noen drinker på et koselig sted.
  3. Søndag skal vi ordne litt eggesalat og spekeskinke før vi tar turen til Liv og Peder. Der skal vi spise frokosten, se på Bonanza og kose oss glugg i hjel. Deretter går turen til Bærums verk for å hygge oss og spise pannekaker.
  4. Mandagen har påsken startet for fullt og jeg skal henge med Håkon. Jeg gleder meg alltid vilt til disse dagene. Da er det godis, dyp snakking og TV-serier som står på agendaen.
  5. på torsdag drar vi på hytta til farmor og farfar. Hit kommer verdens herligste lillesøster og joiner med bestekameratene sine. De er to helt utrolige karer som er med på all moro. Hvem gelder seg ikke til dette. På hytta blir det grilling og spilling, og farmor har alltid noe godt på lur. 
Bare tanken på å kunne være sammen med alle de som betyr noe for meg på så kort tid, så tett. Det er helt fantastisk.

Ut over det flyr tankene mine innom ting jeg gleder meg til som er planlagt i løpet av året.
  1. I juli blir det tur til Paris med min kjære. Da et det utflukter, mat, bygninger og Disneyland som står på agendaen. Mikke Mus her kommer vi!
  2. August er det COLOR ME RAD, dette er et løp på 5km som Stine, Stian og jeg skal fullføre i tutu. Gleder meg ellevilt, MEN må begynne å trene mer. Nå trener jeg Zumba 20min hjemme 3 dager i uken, men etter påsken går jeg opp til 40min. 
Jeg vet at det blir både kino, teater og mer moro og glede seg til utover året. 

Hentet fra google



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar