lørdag 24. april 2010

Datamaskin!


AHHHhhhhhhhh!

Frustert!
Jeg trenger sårt en ny pc!!!
Den gamle Dell maskinen min har virkelig tatt kvelden. Den bruker et halvt år på å skru seg på, og når den endelig starter, eller om den i det hele tatt kommer igang, så har den værken lyd eller internett tilgang. Lydkortet og internett søkeren på maskinen har rett å slett daua.

Jeg kunne revet meg i håret og kastet pc 62 ganger ut av forskjellige åpninger i huset, MEN det ville jo ikke akkurat hjulpet noe særlig.

Jeg savner det å kunne fikse på bilder og lage forskjellige ting med Photoshop CS3. Ikke minst å ha kontakt med omverdnen. Bor man på et gammalt hyttefelt uten buss og tog tilgang TRENGER man pc og internett. Herregud... Taxien finner jo ikke veien engang.

Sjekk ut denne skjønnheten. Nice!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar