mandag 5. april 2010

PÅSKEFÆST

Da var enda en vellykket fest over.

Vi ble tilsammen 11 stk på påskefesten, som jeg fant ut at jeg ville sette istand til mine herlige venner. Jeg ba igrunn 12 i håp om at 7-8 stk ville komme. Det som var utrolig kult var jo at nesten alle takket ja til inbydelsen, vi manglet bare en kar. Han hadde huepine, så han er unnskyldt.

Kvelden startet med god mat. Lasagne, hvitløksbrød og salat. NAM sier jeg bare. Det smakte kjempe godt!

Da maten hadde synket skulle alle ha en partner. Det gjorde vi så enkelt som at alle hadde skrevet navnet sitt på et egg. (Pynte egg selvfølgelig)
Da var det jo bare å trekke. Alle valgte et team navn. Vi hadde Team Humle, Team Antonsen, Påsketerroristene, Tina & Bettina og Team BEST
Hehe artig at Team BEST kom på siste plass med 17 1/2 poeng....
Team Antonsen kom på førsteplass med 39 poeng. De vant masssse påskegodis som de var så gode og delte med alle. Takk for det Team Antonsen. Hehe!

Senere på kvelden ble det selvfølgelig singstar. Vi hadde mange kommende artister i stua for å si det slik. Hehe sangduer er vi helt klart. Peder og Håkon var nok de største artistene. De sang for full halls på de vanskeligste sangene som dem tydeligvis ikke kunne, men ble bra forde. Utrolig artig å se og høre på :)

Med hånden på hjertet tror jeg at jeg kan si at dette ble en god og vellykket fest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar