torsdag 12. januar 2012

Scrapbook

Scraping

Noe av det beste jeg vet er å sette meg ned med bilder som er blitt tatt på forskjellige fester, turer og ferier. Klippe, lime og dandere.
Nå har jeg endelig tatt meg tid til å leke med bildene fra turen Magnus og jeg hadde til Praha i okt 2011, bildene som ble tatt på foto studioet, julaften og nyttårsaften 2011. 
Det ble 9 ark tilsammen. Albumet og arkene jeg bruker er kjøpt på Bikuben. Arkene er 30,5 x 30,5 cm så det er mye plass.
Her er albumet!






Jeg lager slike album fordi jeg synes det er kjempe gøy og sitte å fikkle med, samtidig som at det alltid er gøy og åpne albumet igjen ved en senere anledning. Er man trist en dag kan man bare bla frem et album å se de gode minnen som slynger seg forran øynene. Jeg liker også å dytte inn litt fakta som jeg har lært fra de forkjellige feriene, det gjør at det blir mer og hvile øynene på. 
De neste arkene som skal scrapes til albumet er ferien Magnus, Håkon og jeg var på i sommer. Kroatia!!!!
Jeg elsker de bildene. Vi tok så mange herlige bilder og videoer. Har jeg en ledig stund her og der hender det ofte at jeg titter innom denne mappen på pcèn, og drømmer meg tilbake.
Det er den beste ferien jeg noen gang har vært på. Vi fant virkelig paradiset. I alle fall etter min mening, og jeg håper det ikke blir atfor lenge til jeg får oppleve det igjen. Hotellet, menneskene, opplevelsene, bestevenn, kjæreste, havet.... ALT. Rett og slett alt var bare helt sykt bra.
Gleder meg skikkelig til jeg får satt saksa i disse bildene, og kan få alle minnene ned i albumet!

Noen teaser bilder fra de andre arkene jeg er ferdig med!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar