torsdag 24. september 2009

Den navnløse valpen!

Valpen på V


Her kan du se den vakkre selungen som egentlig er en hundevalp av rasen Irsk Ulvehund! Her er hun 10 dager gammel. Hun har enda ikke åpnet øynene og kan fremdeles ikke høre noe, men alikevel tar hun små utflukter i valpekassa. Hu kravler rundt og kommer med noen lyder som tilsier at hu ikke er helt fornøyd over at det går så sakte framover. Hun er virkelig matglad og var jo heldig da hun ikke fikk noen søsken. Nå har hun jo 8 patter og velge mellom. Sånn blir det fedme av vettu. Stakkars lita, hu eter seg fordervet hver dag og klynker over vondt i magen.

Jeg venter i spenning på å se videre utviklingen hennes. Hu vokser kjempe fort. Vi regner med at hu blir en selvstendig valp. Allerede nå så kryper hu lengst mulig unna mor, gjerne med huet trøkt inn i et av de fire hjørnene i valpekassa, da grynter hu fornøyd og sovner. Gleder meg til vi finner et navn på henne. Jeg kunne jo ikke dy meg og ga tre alternativer: Ve, Veri og Veizilla. Hehe dette er selvfølgelig etter min lille søster, men det blir nok mest sannsynlig Viola. Det som er utrolig kult er at Pernille har navngitt på alle sine hunder etter noe som har med musikk og gjøre. Navnene til alle de andre hunden kan du lese ved å trykke på "Hund I Danmark"

Vi får se hva som skjer ang navnet på den lille!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar