onsdag 11. november 2009

Walkin With Dinosaurs

Dinosser

Jeg digger dinosauruser, og jeg var på showet i spektrum den 30.oktober. NOE så fett!!!

Enda kulere var jo selvfølgelig at Håkon, Tor Ivar og Nina skulle dit samtidig som oss.

Spektrum er kjempe stooooooooort, og jeg lurte fælt på hvor dem skulle sitte i forhold til oss.
Det tok meg noen sekunder før jeg skjønner hva pappa prøver å si til meg da vi fant plassene og satt oss ned.
Jo da, dem satt jo da skrått bak oss. Makan! Spektrum som er så forbanna digert og her kommer vi. Hva er sjangsen for det?

Det gjorde i alle fall dette showet ENDA beder!

Showet var helt fantastisk. Dinossene beveget seg så naturlig som det kan få blitt. De fæiteste av dem disset til å med da de beveget seg rundt på scenen. Historiene mellom var også kjempe artige. Nei, det var helt utrolig!
Scenen var spektakulær. De fikk underlaget til å se mystifistisk ekte ut med lys og "planteliv". Det var helt utrolig å se på da plantene ble utslettet av en stor brann til at trær vokste ut igjen av fjell, samt rundt hele scenen vokste det enda vakrere planter i forskjellige former og farger.


Dinorarenee brølte, blunket, spiste, dreit slåss og vandret rundt. Jeg tok masse videoer, men får ikke lagt ut noen av de her. Noe som irriterer meg grønn. Jeg tok noen bilder også, men da det ikke var lov å bruke blitz under showet ble bildene mørke og uklare. Legger ut de man kan skimte best. Alt var i alle fall veldig gjennomført og jeg ble mektig imponert.
Lekkert! Det var i alle fall vært alle pengene. Jepp det var dyrt!

På T-rex bildet i midten nederst kan du se mannen som fortalte historiene som den sorte streken bak "fjellet". Han gikk rundt disse kjempene og spilte med. På dette bildet kan du tydelig se at T-rex ikke er så veldig liten.
Det var mye humor i selve showet som gjorde det veldig bra, ble prikken over ièn kan man si.
Synes fremdeles det er kjedelig at videoene mine ikke vil legge seg inn i bloggen min da de ble skikkelig kule, men da er det vel ikke meningen at dere skal se dem da. Hehe!

Kommer dette til spektrum igjen vil jeg i alle fall på det sterkeste anbefale det. Det er en opplevelse for livet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar