søndag 11. oktober 2009

Kvinnemenneske!

Funnet!


Gjett hvem som har funnet navn, tlf og adresse til ondkapen som har brukt vold mot mitt familie medlem. Denne ulven gir seg ikke på tørre møkka da flokken er blitt skadet, om jeg så skulle løpt jorden rundt. Slikt tolereres bare ikke!

Jeg har nå klart å tydelig gitt beskjed og at det vil skje en anmeldelse om ikke denne kvinnen tar fatt og kommer med en fryktelig god unnskyldning. Hun har ut oktober før jeg går til sak mot henne. Jeg er egentlig ei snill lita ulv, men sånt her skal bare ikke skje.
Vi får se hva som skjer videre!

Unnskyldning eller Anmeldelse.... Hva vil neste innlegg bli?

1 kommentar:

  1. Dette var da alvorlige saker,og synes du skriver særdeles treffende innlegg. Kan faktisk se ut til at det nå har blitt ryddet opp pga deg. Godt jobbet. Det er så mye shit der ute at ingen aner.
    Ønsker deg alt godt, som jeg nevnte.

    Flotte og treffende innlegg.

    SvarSlett