søndag 11. oktober 2009

Hatet!

Kampen mot hatet av menneskeheten

Jeg har alltid hatet mennesker på det sterkeste. Det er de værste skapningene som noen gang har klart å klatre opp i hirerkiet på denne kloden. Jeg synes det er en skam at jeg selv må gå rundt og være menneske. Det finnes ikke noe værre straff!
Det som nå har skjedd gjør ikke saken noe bedre og vinkler ikke akkurat menneskeheten til noe positivt for meg.

Jeg vet ikke hva som har skjedd, jeg vet faktisk ingen ting om denne saken utenom det min kilde har fortalt meg. Dette er en kilde som ikke forteller meg crap, og som står meg veldig nær.
Jeg velger å la personen være anonym da dette skjedde i går kveld.

Det jeg vet er at om noen i min familie samt venner blir skadet, eller oppplever noe de burde få slippe, bringer det et villt hat/raseri ut i kroppen min. Adrenalinet pomper ut i blodbanene mine og jeg får et meget mørkt blikk.

Denne gangen er det et nært familie medlem som har fått gjennomgå med slag og spark. Hvorfor og hvordan finner jeg nok ikke ut da personen aldri vil uttale seg om det sårbare, men jeg skal finne dette forferdelige kvinnemenneske som tyr til vold, og snakke med henne. Slikt tolleres ikke fra min side.
Jeg sitter fast i Danmark og får ikke kommet meg noen vei og det PISSES ME OFF!!!!!
Og sitte i et annet land gjør tingene enda værre da man ikke kan være tilstede, hjelpe til eller bare være i nærheten.
Jeg vet at denne persoen ikke ønsker å ta imot hjelp på denne måten og ville aldri fortalt at det gjorde vondt, men ifølge kilden min ser ting ikke så veldig bra ut. Det er ansiktet det har gått verst ut over.
Han/henne er et realt stabeist og kan igrun ikke innrømme sine feil. Derfor må jeg finne tøsa som har gjort dette og snakke rett ut om hva FAEN det er hu driver med.


Og jeg kommer til å finne henne!!!

Jeg skal høre hennes side av saken.
Selvfølgelig kan det henne at hennes side av saken skulle gå imot at jeg kaller henne et FORFERDELIG kvinnemenneske, men det får jeg deale med da..!
Jeg vet ikke om jeg vil trekke tilbake disse ordene mot henne da hun faktisk sparket og slo denne personen til blods som er meget viktig for meg.

Ja, jeg er en forferdelig person selv som dømmer alle mennekser under en kam, MEN er det så rart? Se deg rundt. Hva er det egentlig vi gjør med verden utenom å krige, ødelegge og bringe onskap over vårt bosted. Vi opplever mye bra hver dag oss imellom, men rundt oss skjer det bare mer og mer ulykke. Mennesker ødelegger mer enn de klarer å redde.
Da lurer du sikkert på hvordan i alle dager jeg som person kan ha venner. Det har jeg faktisk i både dyr og mennesker. Grunnen er jo den at selv om vi mennesker ødelegger alt, finnes det godhet i noen få av oss.
Det er disse jeg har vært så heldig og funnet!

2 kommentarer:

  1. At det går an... det er det verste jeg hører...slik skal ikke skje uansett.. kvinne eller mann.. håper det går bra med denne personen...

    SvarSlett
  2. line som skriver her, får bare publisert kommentar hvis jeg er anonym(!?) forferdelig å høre at noe sånt har skjedd med en av dine nærmeste, og jeg har en tanke om hvem det kan være! de som står deg nærme, står meg nærme også, så du skal vite at jeg støtter deg 100 prosent vennen! og bare si fra hvis det er noe jeg får gjort for deg i norge mens du er i danmark! ALT for deg!

    SvarSlett