torsdag 22. oktober 2009

Dansk 1000lapp

Er det noen som har sett en dansk 1000lapp?

Jeg har vært med til Danmark med min familie hvert år siden jeg var 1 år. Ikke at jeg så på penger da jeg var så liten, men etter hvert som jeg ble større fikk jeg jo ferie penger da vi kom fram, eller penger mens vi var i Danmark. I dag fant jeg ut at jeg aldri har sett en dansk 1000lapp.
Grunnen er enkel. I dag fikk jeg nemlig lønning. Jøss tenkte jeg da jeg så på sedlene jeg hadde i hånda. Jeg trodde nesten det var fake, men nei da. Jeg til min store overraskelse har aldri før sett en slik lapp. Jeg måtte le av min egen forvirring. Nesten litt festlig da jeg etter 23 år finner ut at danskene også har 1000 lapper. Det er jammen meg ikke dårlig. Hehe 23 år altså. Det er en stund det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar